Ask

http://ask.fm/NatalkaLis

środa, 31 lipca 2013

#O#Tym#Jaka#Ja#Jestem#Głupia

Hejo
Wiem że miałam napisać dalej o Harrym ale jakos mi się nie chciało XD Dziś będzie pare faktów o mnie :)


  1. Jestem leniwa ale jak już gdzieś wyjdę to na cały dzień
  2. Boje się strzykawek
  3. Robie dużo błędów ortograficznych ale się podkreśla na kompie na czerwono i poprawiam
  4. Jednego dnia słucham rocka a drugiego reggae
  5. Mieszkam w Elblągu
  6. Jestem zazdrosna
  7. Najważniejsi są dla mnie przyjaciele
  8. Jaram sie ze wszyskiego
  9. Na asku prawie codziennie mi lajki blokują
  10. Łatwo ufam ludzą
  11. Często zmieniam zdanie
  12. Trudno mi podjąć decyzje
  13. Łatwo sie wkurzam 
  14. Nie obchodzi mnie zdanie innych
  15. Jestem szczera
  16. Mam podjare że sie szybko na kompie nauczyłam pisać
  17. Nigdy nie miałam chłopaka 
  18.  Ze mną to naprawde wstyd gdzieś wyjść XD
  19. Szanuje zdanie innych
  20. Często piszę XD
  21. Maże żeby wyjechać do Londynu
  22. Mam psa ma na imie snoopi jak byłam mała chciałam go nazwać księżniczka
  23. Moje ulubione kolory to czarny i biały a w szafie mam chyba tylko 2 bluzki różowe
  24. Nie lubię 40% mojej klasy bo uważają że są tacy słit i tacy swag
  25. Mam konto na bestach
  26. Śpię do 11 jak mogę
  27. Zazwyczaj chodzę spać o 01-02 czasami nawet o 04
  28. Uważam że przypominam obojniaka :)
  29. Lubie deszcz
  30. Najbardziej lubie jesień
  31. Prawdziwych przyjaciół mam 3
  32. Uważam że jestem brzydka i gruba
  33. Lubie rodzynki
  34. Mam 2 braci i siostre
  35. Jestem najmłodsza
  36. Zbieram kapsle od tymbarka
  37. Jestem nieśmiała
  38. Czasami zachowuje sie jak dziecko 5 letnie
  39. Lubie robić zdjęcia
  40. Nie wstydze sie tego czego słucham 
  41. Nie wiem co dalej pisać XD
  42. Jestem naprawdę dziwna
  43. Potrafię szybko mówić nie zrozumiale 
  44. Więk .szość nie umie mnie rozczytać
  45. Szybko potrafie pisać
  46.  Na londyńskim dworcu King Cross przy barierce między peronem dziewiątym a dziesiątym - tam mieści się magiczne przejście do czarodziejskiego świata - cały dzień stoi policjant. Kilkoro dzieci poważnie bowiem poturbowało się, usiłując przejść przez ścianę. - mimo to sprubuje przejść
  47. Wszystkie mądrośći jakie znam są z Harry'ego Pottera
  48. Jak miałam 6 lat pierwszy raz obejrzałam HPiCO wtedy był to dla mnie horror i jak stałam sie jego fanka to o wiele więcej rozumiem XD 



Łapajcie mój ASK: Tykać tu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz