Ask

http://ask.fm/NatalkaLis

sobota, 13 lipca 2013

#Fajne#Ciuchy


Dawno nie było posta gdyż niewiem o czym pisać :(  Postanowiłam więc napisać o ubraniach któr mi sie podobają :)
Ostatnio znalazłam stronkę na której można kupić ubrania z motywem Harry`ego Potter`a :D
Bluza która najbardziej mi się podoba. 

Avada Kedavra-zaklęcie uśmierciające. Ta jakoś mniej mi się podoba, a każda z tych bluz kosztuje 51 zł

Always znaczy zawsze. Snape powiedział że zawsze kochał matke Pottera i stąd ten napis :)

Tą niedługo kupuję :)

Koszulka z znakiem Insygniów Śmierci, taki sam ma znak bluza wyżej. Kosztuję 35zł :) Jest jeszcze taka sama tylko że czarna :)
Cześć! Jestem dementor nomnomnom dusza- tak pisze na koszulcę ( dementory wyssowują duszę ) 33 zyla
Zachowaj spokój i zaufaj Snape' owi. By mi się podobała bardziej gdyby była innego koloru ale jak ma związek z Harry'm Potter'em to jest super XD Taki to mój tok myślenia. 35zł

Pieprz się to magia. Jest jeszcze czarna wersja ale jakoś białe mi się bardziej podoba :) 33zł

Jeśli chodzi o spodnie to rurki. Czarne czerwone...

Buty to trampki :) Nawet w lato je noszę jak jest gorąco, poprostu nie lubię sandałów.

No to już wiecie jakie ubrania mi się podobają to papatki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz