Ask

http://ask.fm/NatalkaLis

wtorek, 16 lipca 2013

For#It#Is#Not#In#The#Way#You#Are#,But#What#You#Are

Witam

Dziś sie naprawde wkurzyłam wczoraj zamówiłam moją bluzę a dziś przychodzi mi mail że jej tera nie mają. Ja się tak cieszyłam... Musze zapłacić 69 zł bo jeszcze za przesyłkę. Przed chwilą to przeczytałam i wysłałam do nich wiadomość kiedy mniej więcej by mieli :( Ten post będzie dość krótki bo niemam o czym pisać. Pozdrawiam wszyskich co czytają mojego bloga :) Czytajcie też Alii Klikać w to miejsce oraz Kaii Klikać tu, dokładnie tu !!!

 To do następnego postu "-"

"Rzecz nie leży w tym jaki jesteś, lecz jaki nie jesteś"-Albus Dumbledor- Pytanie z aska Odpowiem tak: Pisze poprostu cytaty najczęściej z Harrego Pottera i poprastu w orginalnym języku XD

Klikać na mój ask

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz