Ask

http://ask.fm/NatalkaLis

wtorek, 2 lipca 2013

Moje życie :)

Dzień Dobry

Dawno nie było posta, bo nie mogłam wejść na kompa :)

W Sobotę:

  • Byłam na dniach Elbląga
  • Weszłam na rakietę o której wcześniej pisałam
  • Byłam na koncercie Juli
  • Mam zdięcie z Julą i jej autograf XD
  • Weszłam specjalnie na bramę targową bo tak jest dobre wifi

W Niedzielę

  • Cały dzień leżałam w łóżku 
Wczoraj tez nie było nic ciekawego. Ciesze się że są wreszcie wakacje. Jest możliwość że zetnę włosy  a na 70% będe miała w nosie. Zależy ile będzie kosztował.

 Oto widok z rakiety. Niemam zdięcia całej ale ona miała z 10m.

 Koncert Juli. Na początku byłam na samym końcu a później się przecisnełam na sam początek.
 

 Jula idzie do swojego namiotu. Pomachała tez do mnie :) Zdarłam sobie gardło krzycząc żeby przyszła, a później jak zaczeła podpisywać autografy to czekałam z 10min aż podpisze.

Ja, Kala , Jula wracałam stamtąd krzycząc: Mam autograf Julii, mam autograf Julii.

Mój autograf XD

 Tak mniej więcej będe wyglądać z krótkimi włosami.

Dowidzenia :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz