Ask

http://ask.fm/NatalkaLis

sobota, 13 lipca 2013

All his life has let you happy today can

I would rather die than betray his friends-Wolałbym umrzeć, niż zdradzić swoich przyjaciół


No matter what you have in your mind matter what you have in your heart-
Nie ważne co masz w głowie, ważne co masz w sercu

'- Anyway, there is little time - said Dumbledore. - Let's talk about what you have options to choose from Draco. - What are my options - Malfoy snorted. - I'm standing here with a wand in his hand ... soon I'll kill you ... - My dear boy, let's stop to cheat. If you were going to kill me, would you do it for a while after he disarmed me '-"- W każdym razie, jest mało czasu - powiedział Dumbledore. - Porozmawiajmy o tym, co masz opcje do wyboru Draco. - Jakie są opcje - Malfoy prychnął. - Stoję tutaj z różdżką w ręku ... zaraz cię zabiję ... - Mój drogi chłopcze, przestańmy się oszukiwać. Jeśli się mnie zabić, możesz zrobić to przez jakiś czas po jego rozbroił mnie "

The fact that your emotional sensitivity is a teaspoonful, no proof of this, as everyone is so retarded. "-
Fakt, że emocjonalna wrażliwość jest łyżeczka, nie świadczy o tym, jak każdy jest tak opóźniony. "

"I tried to be perfect, but it was not worth it ...
I do not believe it will make me real.
I thought it was going to be easy, but no one believes me
I thought about all the things I have mentioned ... "-"Starałem się być idealne, ale to nie było warto ...
Nie wierzę, to mnie naprawdę.
Myślałem, że to będzie łatwe, ale nikt mi nie wierzy
Myślałem, że o wszystkich rzeczach, o których wspomniałem ... "

The last enemy that shall be destroyed is death ..-Ostatni nieprzyjaciel, który będzie zniszczony, jest śmierć ..

- Spying for you, lied to you, risking life for you, all I've done to ensure the safety of the son of Lily. And now you're telling me that hodowałeś him like a piglet at slaughter.
- It's very touching, Severus - Dumbledore said gravely. - So finally matured to ensure that care about the fate of this boy?
- His destiny? - Snape exclaimed. - Expecto patronum!. With the end of his wand shot silver doe. She landed on the floor, ran across the room and jumped out the window. Dumbledore watched until it disappeared silver glow in the dark, then turned to Snape. His eyes were full of tears.
- For all these year-
- Always- 
- Szpiegowanie dla Ciebie, okłamałem, ryzykując życie dla ciebie, wszystko robiłem, aby zapewnić bezpieczeństwo synowi Lily. A teraz mówisz mi, że hodowałeś go jak prosiaka na rzeź.
- To bardzo wzruszające, Severusie - powiedział Dumbledore poważnie. - Więc w końcu dojrzał do zapewnienia opieki o los tego chłopca?
- Jego przeznaczenie? - Snape wykrzyknął. - Expecto patronum!. Z końca jego różdżki strzał silver doe. Wylądowała na podłodze, przebiegła przez pokój i wyskoczyła przez okno. Dumbledore patrzył, aż zniknął srebrny blask w ciemności, a potem odwrócił się do Snape'a. Jego oczy były pełne łez.
- Przez te wszystkie lata? ...
- Zawsze

'' The mind is not a book that you can open and read.''-
'' Umysł nie książki, które można otworzyć i przeczytać to.''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz