Ask

http://ask.fm/NatalkaLis

niedziela, 7 lipca 2013

#Co#Lubie#a#Co#Nie

Hey :)


Mam już prawie 1000 wyświetleń myślę że jeżeli dosyć krótko piszę to całkiem nieźle :D
WpisLiczba wyświetleń
Polska
71
Stany Zjednoczone
17
Rosja
12
Holandia
3
Niemcy
2
Turcja
1


Niewiem z kiedy to ale w Stanach Zjednoczonych ktoś czytał mojego bloga.Niektórzy myślą że gdy wysyłają ludzią hejty są jacyś fajnie i super a to mnie wkurza. Hejutą bo im się nudzi albo poprostu zazdroszczą a w końcu nikt nie jest idealny :) " Ciesz się hejtami bo kiedy cię hejutą to znaczy że się tobą interesują" Nie każdy jest piękny, każdy ma swoje własne zdanie. Dobra tera co lubie:
  • Harry Potter
  • Orginalność
  • Własny styl 
  • Fajny harakter
  • Oczy 
  • Przyjaciół
  • Wierność
  • Uczciwość 
  • Spotkania kiedy dawno sie z kimś nie widziałam 
Ja z Kają  trochę stare bo jeszcze z długimi włosami XD
Mój ask: KLIK <3
Ask Kai: KLIK <3
Ask Ali: KLIK <3
Zadawojcie pytania Bay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz