Ask

http://ask.fm/NatalkaLis

piątek, 2 sierpnia 2013

Cześć

Zawsze jak pisze nowego posta to nie wiem od czego zacząć XD Dziś posta zaczne od słów wczoraj. 
Wczoraj spotkałam sie z Kają. Szyłyśmy do niej i jak prawie byłyśmy koło domu to sobie przypomniałyśmy że musimy iść do sklepu, no to sie wróciłyśmy. Normalnie to nieważne jest co kupiłyśmy ale dziś to jest ważne, więc ja kupiłam sobie big milka a Kaja loda wodnego i jeszcze jakieś tam laysy. Po drodze lody się rozpuściły i to bardzo :) Chciałyśmy sie po opalać a lody były jeszcze bardziej rozpuszczone. Jak go wyjełam to mi spadł na koc, i troche do arbuza i przy okazji pobrudził spodnie Kai ( 7 raz pisze jej imie XD ) a jej lód to była woda pochyliła go i był jeszcze bardziej brudny koc i nasze ręce. Wytarłyśmy trochę lodów jakąś kartą z 1D. A jak leżałyśmy to cały czas słońce nam w oczy świeciło i jeszcze jej tata zaczoą kosić trawe ( mieszka w jednorodzinnym ) Taka to historia nie prawdopodoba a jednak XD
Dziś leci Harry Potter w TV i będe ryczeć na śmierci Syriusza <333

 Gify z Harry'ego Pottera





Kocham to Syriusz z Harrym <333













































pa :*

1 komentarz:

  1. Kocham Harry'ego!!
    Też zawsze ryczę przy śmierci Syriusza!

    szalona-zuzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń