Ask

http://ask.fm/NatalkaLis

piątek, 19 lipca 2013

#Chlapu#Chlapu

Siema

Wczoraj nie napisałam posta o tym co robiłam więc pisze dziś:)
Więc tak wczoraj przyszła po mnie Kaja i poszłyśmy na lody. Pojechałyśmy tramwajem i obeszłyśmy pół starego miasta żeby dość do fontanny bo tam sprzedają dobre lody a jak wracałyśmy to się skapnełam że wystarczyło prześć pare mertów i było 2 razy szybciej XD Kaja kupiła sobie dużego świderka który był naprawde duuuuuuży :)
 Później poszłyśmy usiąść przy fontannie. Miałam długie spodnie ale i tak weszłam do niej, mądra ja !!! Gdy Kajson cudeł zjadła loda weszłyśmy do środka i pewnie wyglądałyśmy jak warjatki <333 Ale przynajmiej nie byłyśmy same bo jakieś dwie dziewczyny też weszły.  Tam są tekie że jest pare małych które co jakiś czas sie robią duże ja podeszłam do małej a ona się nagle duża zrobiła i byłam cała mokra choć Kaja stała koło mnie to prawie wcale nie była XD
Czarne to pojedyńcze fontanny a czerwone gdzie najbardziej chlapie i ja właśnie tam stałam :(

I tak mniej więcej wyglądam w mokrych włosach :)
Tu siedziałyśmy na ławce żeby wyschnąć :) Jak już to nastąpiło poszłyśmy na brame targową bo tam jest dobre wifi ale była zamknięta i usiadłyśmy sobie na jakieś ławce i tam było bo Kala chciał wstawić zjęcia na Instagrama.. Poszłyśmy na tramwaj a później z nudów odprowadziłam Kaje do jej domu który jest jakiś kilometr od mojego XD
I tu jeszcze w tramwaju to pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz