Ask

http://ask.fm/NatalkaLis

piątek, 26 lipca 2013

Naja se jestem

Wiem że dawnooo nic nie pisałam ale jakoś nie miałam czasu. XD Ja to normalnie mam szczęście, jak jest zimno to akurat mi sie podoba jakaś bluzka z krótkim ale jej nie noszę bo mi za zimno a jak sie nagle ciepło zrobiło to akurat mi bluza przyszła XD
Tak sie wtedy jarałam. Niektórzy mówią że ja mam bzika i to racja XD
 Dziś napisze trochę o Harrym Potterze <333 Na zdjęciu akurat płacze Hermiona przez Rona. Ron ją obraził, Ron był niedojrzały, Ron odszedł i to zawsze przez RONA a na koniec i tak byli parą mieli dzieci :) Jeśli sie zastanawiacie dlaczego go kocham to o to odpowiedź:
Nie jest to kolejna opowieść o chłopcu któremu przydarzyło się coś złego i tera się nad sobą użala on walczy. Jest tam o przyjaźni, że jest jedną z najważniejszych żeczy w życiu, o miłości że może być do końca życia, bez znaczenia na wszystko że nic nie może tego rozdzielić. Pewnie większość nie wie o czym mówię więc tłumacze. Lily matka Harry'ego oddała z niego życie wolała umrzeć broniła do końca życia, tak samo bronił swoją rodzinę James ojciec Harry'ego, Severus Snape nauczyciel eliksirów w jednej części obrony przed czarną magią ( OPCM ) później dyrektor Hogwartu, kochał Lily. Lily Evans później Potter. Kochał ją do końca życia, kiedy umarła tęsknił. Tera pewnie że on tak nienawidził Harry'ego, ale tylko dlatego że miał oczy swojej matki, za bardzo mu ją przypominał. Dlaczego miał tłuste włosy ??? Nie mył ich od czasu kiedy poraz ostatni dotkneła ich Lily. Kazał Dumbledor'owi im pomuc wszystkim całej rodzinie Potter'ów lecz

Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore nie mógł nic zrobić i od tej pory Snape szpiegował dla niego był zdrajcą Voldemorta. Jak dla mnie to jest prawdziwa miłość. Co do przyjaźni najważniejszej żeczy w moim życiu najlepszym przykładem jest Syriusz Black. W Harry Potter i więzień azkabanu ( HPiWA ) Harry poznał prawde że Syriusz ''zabił'' Peter Pettigrew dlatego że zdradził przyjaciół Lily i Jamesa. Pettigrew był członkiem Zakonu Feniksa, ale pracował jako podwójny agent dla Voldemorta. Kiedy  Voldemort, pod wpływem powtórzonej mu przez Snape'a przepowiedni zaczął polować na Potterów, Dumbledore ukrył ich za pomocą Zaklęcia Fideliusa. Polega ono na zdeponowaniu tajemnicy w drugiej osobie i dopóki Strażnik Tajemnicy nie zdradzi, nie można znaleźć chronionych osób. Pettigrew został wybrany przez Potterów na strażnika tajemnicy, ale sprzedał ich Voldemortowi. Oprócz Lily Potter i Jamesa Pottera, tylko Syriusz Black wiedział, kto jest strażnikiem. Syriusz chciał zemścić się za śmierć przyjaciela i jego żony. Gdy osaczył Glizdogona w centrum mugolskiego miasta, Pettigrew krzyknął, że Syriusz zdradził Potterów tak, by wszyscy naokoło go słyszeli. Zabił dwunastu mugoli za pomocą Zaklęcia Avada Kedavra. Aby schronić się przed Syriuszem i jednocześnie uwolnić się od ewentualnych zarzutów, Peter odciął sobie palec, a następnie zamienił się w szczura i uciekł do kanałów. Dzięki temu cała społeczność czarodziejów uznała go za poległego w walce ze zdrajcą i zabójcą. Dlatego Syriusz trafił do azkabanu. 

 "Jeśli jesteś lepszym szczurem niż człowiekiem, to nie ma się czym chwalić, Peter!"
" Wolałbym umrzeć niż zdradzić swoich przyjaciół " 
Za te cytaty kocham Syriusza.

I tak sie rozpisałam więc postanowiłam napisać srteszczenie średnio szczegółowe Harry'ego XD


Rodzce Harrego zostają zabici przez Voldemorta. Trafia on do swojej ciotki, wuja i ich syna. W 11 urodziny chłopiec dowiedział się że jest czarodziejm. Trafia do Szkoły magii i czrodziejstwa w Hogwarcie. Okazuje się że jest znany w świecie magii jako chłopiec który przeżył. Tam zaprzyjaźnia sie z Hermioną i Ronem oraz gajowym Hagridem. Trafia do Gryffindoru, a jego oraz jego przyjacił wrogiem odrazu staje się Draco Malfoy Już na pierwszej lekcji latania zostaje szukającym. Przez przypadek dowiadują się o puszku trójgłowym psie który czegoś strzeże. Okazuje się że to kamień filozofów. Przyjaciołom udaje się przechytrzyć psa. Harry doszedł do pomieszczenia w który przed zwierciadłem ain eingarp ( pragnienia ) stoii nauczuciel OPCM. TAk okazuję się że Voldemotr nie został do końca żniszczony. Walczy z nim o kamień który mógł zapewnić życie Czarnemu Panu.

W następnym roku Harry zostaje ostrzeżony przez Zgredka że nie może wrucić do szkoły. On jednak to zupełnie ignoruje. Przejście do peronu 9 i 3/4 zostaje zamknięte. Harry z przyjacielem Ronem polecieli latającym starym samochodem jego ojca Artura Weasly. Zostają za to ukarani. Niedługo potem na ścianach zaczynają się pojawiać napisy o kamnacie tajemnic, ludzie, duchy, zwierzęta zostają spertyfikowani. Wszyscy myślą że Harry jest dziedzicem Slytherinu Zostaje porwana siostra Rona, Ginny. Harry znajduję dziennik Toma Riddla. Harry i Ron dostają sie do Komaty Tajemnic przez łazienke jęczącej Marty. Tam Harry toczy walke z bazyliszkiem przy pomocy miecza Godryka Gryffindora i nim zabija bazyliszka, i Tomem który okazuje się być Voldemortem.  Potter zniszczył zdienik kłem bazyliszka a Czarny Pan znika. Harry utarował Ginny i razem wyszli przy pomocy feniksa.

Reszte napiszę jutro ( właściwie dziś )bo dziś to zasypiam na siedziąco jest 01:15 XD I sory za błedy jeśli są :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz