Ask

http://ask.fm/NatalkaLis

piątek, 28 czerwca 2013

Wakacje XDDD

Siemona

Od jakiś 3-4 godzin mam wakacje :D Dziś ide z Kają i może z Kami na dni Elbląga. Jeżeli Kami nie będzie mogła dziś to idę tylko z Kają a jutro się spotkamy w trójkę. Ja już tęsknie ja Alą i Niki chociaż z Nikolą moge się więcej razy zobaczyć niż z Alą która mieszka 10km od Elbląga. W poniedziałek sie może spotkamy :) Dziś w szkole było rozdanie świadectw. Na apelu buło nudno i przez większość czasu bawiłam sie fonem i gadałam. Paczałam tylko wtedy gdy dawali Ali nagrode i jak Kai dawali nagrodę, jak Krzysiek z mojej klasy wchodził z sztandarek, jak nasza klasa występowała i tylko w tych momentach klaskałam. Świadectwa nimam z czarwonym bo mam średnią 4.65. Są wakacje i zacznie się spanie do 11 a na dworze bycie do 21 <333 A ja wciąż jestem w ciuchach w których byłam na zakończeniu XD Ale i tak byłam w czarnych rurkach i koszuli w kratke:)



Dziwne zdięcie. Ja budująca wieże z brył jak się kłóciłam z Jaśkiem kto postawi na góżę bryłę z Marcel dziwne spojrzenie 


W tramwaju XD Ala,ja Marcel, Nikola



Idealna Coca-Cola dla mnie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz