Ask

http://ask.fm/NatalkaLis

czwartek, 20 czerwca 2013

Park Linowy

Hejo.
Byłam dziś w lina parku ale Niki nie mogła iść ale za to poszła Kaja. Ala przeszła  średni tor w jakieś pół godziny a ja w godzinę. Już na pierwszym miałam załamanie XD Jakieś 15 min spędziłam żeby odwarzyć się zjechać na linie, pierwsze trzy były najtrudniejsze ale jakoś poszło. Jak był jakaś beczka to nie wiedziałam jak do niej wejść. Kaja  była na ziemi i robiła zdięcia. Ja chciałam pójść na najtrudniejszy ale mnie jakiś pan nie puścił. W wakacje idę na dziecięcy XD Było strasznie gorąco.
My byłyśmy na Heniu XD

Na pierwszej przeszkodzie

Jedziemy

Ala na trzeciej przeszkodzie której nie mogłam przejść bo to się ruszało !!!!

Jak to strasznie wyglonda

Ala kończy jedno z najstraszniejszych ( dla mnie )

Ala odpina

JA IDĘ ŁUHUU

Jaka mina

Ala idzie :)

Ala odpina
Jutro dodam więcej zdięć Bae ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz