Ask

http://ask.fm/NatalkaLis

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Hej
Wczoraj byłam w Gdańsku. Było gorąco a jak chciałam ochlapać brata wodą to podeszłam do fontanny a on mnie popchoł i byłam cała mokra. Później  na na karuzeli prawie zwymiotowałam i jeszcze jakieś dziecko rzucało we mnie i jadło piasek fuuu. Jak się huśtałam to do mnie podeszło i je walnełam. Dziś w szkole nie było nic ciekawego. Połowy klasy nie było a bliźniaczki wyszły sobie na ostatniej lekcji żeby się przygotować. Ja tego nie rozumiem nie zdążyły by w godzine ??? Jak dziś wracałam jakiś facet który buduje chodnik powiedział do mnie Ave szatan. Kurcze czemu normalnie szłam w leginsach czarnych, biało-czarnej bluzce w paski słuchając na głos Klik <33 a mam to tylko dla tego że jest do tego taki jakby teledysk z Harrego Pottera <333

Najlepsze z Alą

Po drodze do Niki

Dziobek XD


1 komentarz: