Ask

http://ask.fm/NatalkaLis

czwartek, 27 czerwca 2013

Hejo

Hej

Wczoraj

Wczoraj byliśmy na starym mieście. Ogólnie to było fajnie. Chociaż nogi mnie bolały jak wracaliśmy. Później poszłam z Alą, Karolem i Marcelem na plac zabaw i paczyliśmy jak ludzie jeżdżą na deskorolkach itp. Była tak taka słodka dziewczynka która była odważniejsza odemnie XD Jak staliśmy przed kaplicą to Karol krzyknoł SZATAN a na zdięciu przed nią pokazał znak szatana on to ma ADHD
Pani Małogia i Gośka paczą na coś 
Karol siedzi na ręce, Ala się opiera i ręka Marcela 
Nie wiem czemu ale Karol usiadł mu na głowe.
Jakie sweet:)
Moje dwie kochane Niki i Alutek
Żówik 
Karol w czerwonym kapeluszu
Widok z bramy targowej niema to jak Elbląg. Clener
Kolcik Lego
Nawet Maciek się załapał
To jest coś tak co przedstawia jak wyglondało miasto chba 300 lat temu. W tym miejscu tera mieszka Kaja
Tu mieszkam ja :D
Niki, Karol, Ja, Ala
Jak szliśmy na plac


Ja, Marcel i Piotruś przed bramą targową. Jaka mina XD
Ala z Karolem
Karol w swoim czerwonym kapeluszu :)
Oni wciąż nie wiedzą o tym zdięciu.
( od lewej ) Srebny, Ja, Piotruś, Niki, Maciek, Ala w czerwonym kapeluszu, Marcel, Karol, kwiatek, na dole Mana
Tu jak szliśmy
Od góry Karol, Ala, Niki nw na czym siedzieli XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz