Ask

http://ask.fm/NatalkaLis

czwartek, 8 sierpnia 2013

O Alii dla niej

Siema :)
Dziś specjalnie dla Alii napisze 50 ciekawostek o niej XD


  1. Jest Barbz ( fanka Nicki Minaj )
  2. Mieszka na wsi
  3. Ma tunike ze swoją idolką.
  4. Prowadzi 2 blogi pierwszydrugi
  5. Jej przyjaciele to: Nikola, Ja, Emi
  6. Jej pierwszy blog ma super fajny wygląd i prubuje dojść jak zrobić podobny.
  7. Ładnie pisze.
  8. Nosi okulary. 
  9. Na swoim fb niema żadnych swoich zdjęć
  10. Toleruje osoby takie jak: bi, homo itp.
  11. Uważa że jestem wariatką
  12. Ma dwie siostry
  13. Ma dla mnie plakat z Harry;ego Pottera
  14. Ma 12 lat
  15. Urodziła się tego samego dnia co Shakira ( 2 luty )
  16. Na fb nie jest napisane jej imie i nazwisko tylko coś innego
  17. Idzie tera do 6a
  18. Ma dziwnego kuzyna Maćka
  19. Chciała żebym napisała tego posta
  20. Jej ulubione kolory to różowy, fiolrt i czarny nw czemu
  21. Lubi anime a najbradziej BRS, Lucky Star, Vampire Knight
  22. Jest naprawde ładna
  23. Poznała Emi przez MSP
  24. Chce pojechać do Chin
  25. Płacze na Titanicu
  26. Ma Nokie
  27. Jej ulubiony film to Poznaj moich spartan
  28. Najlepszy moment dla niej w tym filmie to bitwa na 'twoja stara'
  29. Często wysyła mi linki do filmików anime na YT
  30. Lubi Króla Juliana
  31. Lubi Pikachu
  32. Nie może wstawić filmika na YT
  33. Ma psa
  34. Jest fajna
  35. Jest super
  36. Jest zajebista
  37. Ma ask, fb, konto google, konto na MSP, GG, Skypa
  38. Często mi długo nie odpisuje 
  39. Lubi każdą moją odpowiedź na asku
  40. Jej ulubione piosenki to:
    1. Get like me,
    2. I am your leader
    3. Turn me on
    4. Whip it
    5. The boys
    6. I'm out
    7. Vampire knight ending 
    8. Vampire knight guilty ending 
  41. Jeden z jej ulubionych cytatów to: " Mów dziwce spadaj gdy podskakuje" " Im dziwniej tym lepiej"
  42. Ulubiony artyści oprucz Nicki to Florida
  43. Ulubiony artyści oprucz Nicki to Guetta
  44. Ulubiony artyści oprucz Nicki to Cruz
  45. Jest w tym momencie dostępna na Skypie
  46. Nie lubi z naszej klasy: Bliźniaczek, Gośki i chba Manueli
  47. uważa że jestem zajebista
  48. Nw czemu ale niemoże przyjechać do Elbląga
  49. Jej siostra odemnie kiedyś uciekała
  50. Jest jedną z najlepszych osób na świecie XD
Chciała bym jeszcze dodać że wczoraj podpaliłam toster
Dowidzenia 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz