Wiem że miałam napisać dalej o Harrym ale jakos mi się nie chciało XD Dziś będzie pare faktów o mnie :)
- Jestem leniwa ale jak już gdzieś wyjdę to na cały dzień
- Boje się strzykawek
- Robie dużo błędów ortograficznych ale się podkreśla na kompie na czerwono i poprawiam
- Jednego dnia słucham rocka a drugiego reggae
- Mieszkam w Elblągu
- Jestem zazdrosna
- Najważniejsi są dla mnie przyjaciele
- Jaram sie ze wszyskiego
- Na asku prawie codziennie mi lajki blokują
- Łatwo ufam ludzą
- Często zmieniam zdanie
- Trudno mi podjąć decyzje
- Łatwo sie wkurzam
- Nie obchodzi mnie zdanie innych
- Jestem szczera
- Mam podjare że sie szybko na kompie nauczyłam pisać
- Nigdy nie miałam chłopaka
- Ze mną to naprawde wstyd gdzieś wyjść XD
- Szanuje zdanie innych
- Często piszę XD
- Maże żeby wyjechać do Londynu
- Mam psa ma na imie snoopi jak byłam mała chciałam go nazwać księżniczka
- Moje ulubione kolory to czarny i biały a w szafie mam chyba tylko 2 bluzki różowe
- Nie lubię 40% mojej klasy bo uważają że są tacy słit i tacy swag
- Mam konto na bestach
- Śpię do 11 jak mogę
- Zazwyczaj chodzę spać o 01-02 czasami nawet o 04
- Uważam że przypominam obojniaka :)
- Lubie deszcz
- Najbardziej lubie jesień
- Prawdziwych przyjaciół mam 3
- Uważam że jestem brzydka i gruba
- Lubie rodzynki
- Mam 2 braci i siostre
- Jestem najmłodsza
- Zbieram kapsle od tymbarka
- Jestem nieśmiała
- Czasami zachowuje sie jak dziecko 5 letnie
- Lubie robić zdjęcia
- Nie wstydze sie tego czego słucham
- Nie wiem co dalej pisać XD
- Jestem naprawdę dziwna
- Potrafię szybko mówić nie zrozumiale
- Więk .szość nie umie mnie rozczytać
- Szybko potrafie pisać
- Na londyńskim dworcu King Cross przy barierce między peronem dziewiątym a dziesiątym - tam mieści się magiczne przejście do czarodziejskiego świata - cały dzień stoi policjant. Kilkoro dzieci poważnie bowiem poturbowało się, usiłując przejść przez ścianę. - mimo to sprubuje przejść
- Wszystkie mądrośći jakie znam są z Harry'ego Pottera
- Jak miałam 6 lat pierwszy raz obejrzałam HPiCO wtedy był to dla mnie horror i jak stałam sie jego fanka to o wiele więcej rozumiem XD
Łapajcie mój ASK: Tykać tu
Dziś napisze trochę o Harrym Potterze <333 Na zdjęciu akurat płacze Hermiona przez Rona. Ron ją obraził, Ron był niedojrzały, Ron odszedł i to zawsze przez RONA a na koniec i tak byli parą mieli dzieci :) Jeśli sie zastanawiacie dlaczego go kocham to o to odpowiedź:
A jak tak siedziałam na tym czymś to jak Kaja usiadła z drugiej strony to mnie strasznie noga bolała. Ja to sie kiedyś z nią zabije :) Dziś znowu przez cały dzień w piżamie siedzie bo nigdzie nie wychodzę, taki to mój tok myślenia XD Wczoraj se oglądałam Harry Potter i Czara Ognia. Kiedyś to się tego strasznie bałam bo jak oglądałam pierwszy raz to miałam 6 lat XD I odkryłam że teraz bardziej rozumiem niż wtedy. 
Później poszłyśmy usiąść przy fontannie. Miałam długie spodnie ale i tak weszłam do niej, mądra ja !!! Gdy Kajson cudeł zjadła loda weszłyśmy do środka i pewnie wyglądałyśmy jak warjatki <333 Ale przynajmiej nie byłyśmy same bo jakieś dwie dziewczyny też weszły. Tam są tekie że jest pare małych które co jakiś czas sie robią duże ja podeszłam do małej a ona się nagle duża zrobiła i byłam cała mokra choć Kaja stała koło mnie to prawie wcale nie była XD
I tak mniej więcej wyglądam w mokrych włosach :)
I tu jeszcze w tramwaju to pa :*
To do następnego postu "-"



Ja z Kają trochę stare bo jeszcze z długimi włosami XD



A ma koniec moje nóżki. Dziś krótko ale następny będzie dłuższy pa
Oto widok z rakiety. Niemam zdięcia całej ale ona miała z 10m.
Koncert Juli. Na początku byłam na samym końcu a później się przecisnełam na sam początek.

Jula idzie do swojego namiotu. Pomachała tez do mnie :) Zdarłam sobie gardło krzycząc żeby przyszła, a później jak zaczeła podpisywać autografy to czekałam z 10min aż podpisze.
Ja, Kala , Jula wracałam stamtąd krzycząc: Mam autograf Julii, mam autograf Julii.
Mój autograf XD
Tak mniej więcej będe wyglądać z krótkimi włosami.